יום שבת, 29 בנובמבר 2008

פיצוציית תיכף אשוב

אני זוכרת שאמרתי לעצמי לפני כמה שנים שאם אפתח פיצוציה אקרא לה תיכף אשוב. האמת שאין לשם הזה משמעות של ממש כך שזה שם די מטופש. גם לבלוג זה שם לא משהו. אם כי כנראה שדי מתאים. הרי לא יהיה לי זמן לכתוב יותר מידי, יחד עם יתר עיסוקיי המשונים אז מה אכפת לי להבטיח שאשוב. בייחוד כשאני יודעת שפיצוציה לא אפתח ככל הנראה.

אני עוד לא יודעת במה הבלוג הזה יעסוק. כנראה שכמו חיי הוא יהיה גיבוב לא ברור של תחומי עניין כמעט סותרים, שרעפים ומשפטים ללא סימני פיסוק מספקים. וכנראה שאהיה הקוראת העיקרית שלו. יופי.

אם יהיה לי אומץ לחשוב שהמחשבות שלי יכולות לחדש משהו למישהו אנסה לכתוב על שירה, על מוזיקה, על ספרים, על הקשר בין כל זה לבין ביולוגיה מולקולרית, אולי על טבעונות, על אפליקציות באינטרנט, אולי אפרסם מתכונים צמחיים, אולי סתם מהירהורי ליבי. אם ירצה השד זאת לא תהיה פיצוציה מאובקת, זה יהיה סניף נוצץ של אמפם.

שתהיה לי קריאה נעימה