יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

שירים של לבבות מחוברים


(עטיפת ה-EP האחרון שבינתיים לא הצלחתי לשמוע ברצינות)
לפני קרוב לחמש שנים כשגיליתי לראשונה את עוף מונטריאול, אמרתי לעצמי שיום אחד אקדיש למישהי את כל שירי האהבה הנלהבים שלהם. בתור הציניקנית שהייתי ונשארתי, אין זה מובן מאליו שאחשוב ששירים שמדברים על אהבה הם מוצלחים לא למרות, אלא גם בגלל המילים שלהם.

אך קווין המנהיג שלהם מוצלח בכתיבת שירי לבבות מחוברים, בה במידה שהוא מוצלח בכתיבת שירי שברון לב...

מאז התקופה ההיא, הייתי בקשר עמוק וארוך עם מישהי, שאמנם יכלה חלקית להעריך את אוף מונטריאול, אבל מעולם לא באמת הקדשתי לה את השירים האלה - פשוט לא יצא..

כעת כשאני לבד כבר שנה בערך, ודי מיואשת ממציאת בחורה חדשה שתגרום לי לקפץ כמו קנגרו. החלטתי לנסות את גישת "התחשבי טוב יהיה טוב" - והכנתי מיקסטייפ של כל השירים שאין לי למי להקדישם.

ועל אף שאין כאן אף שיר מהאלבום הטוב ביותר של הלהקה הזו - היסינג פיונה (מה לעשות שקווין בדיוק נפרד אז מאשתו - הכל בסדר הם חזרו שנה אחר כך) המיקסטייפ דוגם אני חושבת, זווית חביבה למדי של החברה האלה.
למען האמת אני כלכך אוהבת את השירים כאן שרובם נמאסו עליי לגמרי כבר מזמן. אולי אהבה חדשה תגרום לי לאהוב אותם מחדש (אחח... הטרחנות שיוצאת ממני בהקשרים של רומנטיקה, סלחו לי...).


One of a Very Few of a Kind - The Bedside Drama A Petite Tragedy (1998)
Let's Do Everything For The First Time Forever- Coquelicot Asleep in the Poppies: A Variety of Whimsical Verse (2001)
Disconnect the Dots - Satanic Panic in the Attic (2004)
When a Man Is in Love With a Man - The Bird Who Continues to Eat the Rabbit's Flower (1998)
Your Magic is Working - Satanic Panic in the Attic (2004)
The Party's Crashing Me - The Sunlandic Twins (2005)
An Eluardian Instance - Skeletal Lamping (2008)
Lysergic Bliss - Satanic Panic in the Attic (2004)
Neat Little Domestic Life - The Gay Parade (1999)
Keep Sending Me Black Fireworks - The Sunlandic Twins (Bonus EP) (2005)
I Feel Ya Strutter - False Priest (2010)
Tim I Wish You Were Born a Girl - Cherry Peel (1997)