יום שלישי, 21 במאי 2013

אנימייטד גיפ - מיקסטייפ #20


אנימציית גיפ שלא מרצדת בעיניים
neilsanders.tumblr.com

לפני כמה חודשים מישהי אמרה לי שאני מצטיירת לה כמו דמות אנלוגית בעולם דיגיטלי (טוב נו, זו היתה הפסיכולוגית). היא דיברה ספציפית על ההתנהלות הקצת איטית ואולד פאשן שלי בעולם הדייטינג. 
הרהרתי מאז הרבה בשאלה האם היא צודקת. סך הכל נראה לי שבסיטואציות שאני בטוחה במי אני ומה יש לי להציע לעולם כלומר, בעולם הרחב שמחוץ לעולם הכושל-מביך של הדייטינג, אני דווקא נדלקת וכבה לא מעט כמו דמות דיגיטלית או אנימייטד גיפ מרצד שכזה. במקביל כנראה שבסיטואציות שמביכות אותי אני איטית כמו איזה שעון שמש (המטאפורה הזו הופיעה באיזה שיר שקראתי ואני לא מצליחה להיזכר איזה). אז הלילה, בעקבות הגיפ שמשמאל, הגעתי למסקנה שאני בעצם אנימייטד גיפ בלתי מרצד. מהלכת לי באיטיות אבל עם טכניקת תזוזה גיפית של הממהרים. משתדלת לא לכבות את עצמי כי אין לדעת מתי אדליק את עצמי מחדש. לכל הפחות משתדלת לא להתקל בחפצים ולזכור לאן אני מנסה להגיע בעצם.
~~~~~
כל הקטעים שלא שילבתי במיקסטייפ הקודרני משבוע שעבר כי הם היו שמחים מידי - אז הם פה..
וגם, קטע פותח וסוגר באוירה ערבית קלילת עיכול, כתוצאה מהאזנה מזדמנת לתוכנית האוריינטלית של קול הקמפוס -כפר גלובלי.

Now or never - Rachid Taha - zoom [2013]
Mosquito - Yeah Yeah Yeahs - Mosquito [2013]
Paychecks And Pipe Dreams - Kay Kay And His Weathered Underground - Introducing Kay Kay and his Weathered Underground [2011]
Fel del av gוrden - Movits! -  - Äppelknyckarjazz [2009]
True Stories - Datarock - RED [2009]
Breezeblocks - Alt-J - iTunes Session [2013]
Diane Young - Vampire Weekend - Modern Vampires Of The City [2013]
Goldin Browne - Kid Congo & The Pink Monkey Birds - Gorilla Rose [2011]
Here We Go - Jim White - Where It Hits You [2012]
Baaadnews - JC Brooks & the Uptown Sound - Want More [2011]
What If We All Stopped Paying Taxes? - Sharon Jones & The Dap-Kings-  Soul Time! [2011]
Locomotive - Alex Winston - King Con [2012]
Eternal Questions - Harper Simon - Division Street [2013]
Seventeen - Ladytron - Light & Magic [2002]
Murderers - John Frusciante - To Record Only Water For Ten Days [2006]
(I Know) What I'm Made Of - Diamond Rings - Free Dimensional [2012]
Alladin Dub - The Spy From Cairo -  Arabadub [2012]

http://superqueerartsyblog.tumblr.com/