יום שישי, 8 ביולי 2011

מיקסטייפ!

אחרי כמה שנים(!) שאני רוצה להכין מיקסטייפים סוף סוף מצאתי תוכנה שנחמד לי להשתמש בה למטרה הזו. אז הנה המיקסטייפ הראשון שלי. הוא יצא קצת מדכדך, במיוחד בשירים הראשונים. אבל אני חושבת שהוא לא רע כלכך. אני נהנתי מהכנתו אז לא כלכך אכפת לי שתשנאו אותו (או שלא.. על מי אני עובדת). 
כמו כולם גם אני השתמשתי בפלאטפורמה של אייקאסט כדי להעלות את הקובץ עצמו. היה ביננו קצת מאבק בהתחלה, אבל בסוף ישבנו ביננו את ההדורים. הנה התוצאה:


East Harlem - Beirut - East Harlem - Single 2011
Live Alone - LCD Soundsystem - Franz Ferdinand Covers EP 2011
He Kisses The Streets I Walk - Ai Phoenix - The Light Shines Almost All The Way 2007
We Broke Free - Metronomy - The English Riviera 2011
Peppermint - Lovers - Dark Light 2010
I'm Yr Man - Planningtorock - W 2011
No Future Shock - TV On The Radio - Nine Types Of Light 2011
All Yr Songs - Diamond Rings - Special Affections 2010



פרסום הפוסט הזה, לראשונה מזה בערך שנה גורם לאצבעות שלי קצת לדגדג ברצון לחזור לכתוב כאן. מצד שני אין לי באמת זמן פנוי. אחד העניינים שהכי תסכלו אותי בהקשר לבלוג הזה לאורך השנים שעברו מאז שפתחתי אותו, הוא שלא היה לי זמן לכתוב פוסטים מושקעים ומדוייקים, או לעצב את הבלוג כמו שהייתי מעוניינת שיראה. אני לא מצליחה להבין כיצד ישנם אנשים שיש להם זמן לזה. אולי אם לא הייתי שורפת את הזמן הפנוי שלי על זכויות בעלי חיים אז הייתי מבינה זאת טוב יותר (לא חושבת שזה נכתב במרירות, לפחות לא במודע).