יום שישי, 12 בדצמבר 2008

קיר גבס

ביני לבין השכנים שלי יש קיר גבס, עוד אחד מקסמי הדירות המחולקות במחירים מופקעים בעיר הגדולה, ענבל ואני חושבות שמתגוררים שם זוג הומואים, לא שפגשנו אותם אי פעם, אבל הרבה פעמים אנחנו שומעות אותם. לא כלכך מבצעים פעולות שהשתיקה יפה להן, אלא אם מריבה נכנסת תחת קטגוריה זו.

הריב הנוכחי שלהם מאד דרמטי, והוא נמשך בהפסקות כבר כמה שעות. כנראה שזה מהריבים הללו שיכולים להיות רק לזוגות. משהו עם זה שרק אנשים שממש אוהבים, או ממש אהבו פעם, מסוגלים לריב באופן שכזה. אם כי קשה לי לדמיין את עצמי ואת ענבל רבות בכאלו דציבלים, לאו דווקא כי אין ביננו מיד פעם חיכוכים, אלא עקב הרתיעה של שתינו מצעקות.

הצעקות של זוג השכנים מהוות כעת תירוץ להציג את אחד השירים היפים ביותר ששמעתי בתקופה האחרונה. יש לי מעין רגשות אשם על שאני אוהבת אותו, כי הוא נקרא - 'אינני אוהב אותך יותר'... והוא אכן מדבר על פרידה:-( אבל הוא באמת מאד יפה, ואני מקווה לא להזדהות איתו לעולם.

Flowers From The Man Who Shot Your Cousin - I Do Not Love You Anymore