יום חמישי, 1 בינואר 2009

אז מה שמעתי ב2008

לאו דווקא מ2008 או משנה ספציפית אחרת, לאו דווקא על פי סדר מסויים, לאו דווקא המוזיקה שאני הכי אוהבת, אבל הנה אסופת שירים ואלבומים שהכרתי ואהבתי לשמוע השנה.
Hello Saferide, My Best Friend
שיר מתוק, שגורם לי להצביע על חברותיי הסטרייטיות ולומר להן: הא!הא! ותראו איזה קליפ מתוק יש לו.. ולא, האלבום לא כזה משהו לטעמי...

LCD Soundsystem - Sound Of Silver
את האלבום הזה היכרתי דרך הסיכומים של 2007, וביליתי איתו הרבה שעות ברכבת ובפקולטה לחלאות בחורף שעבר. כתבו עליו המון אז זה מרגיש לי דבילי לכתוב גם כן. הוא קיצבי ומאגניב להחריד חסרונו היחיד זה שהשירים לעיתים ארוכים מידי אז הנה השיר הכי קצר באלבום:-)



Modest Mouse - We Were Dead Before the Ship Even Sank
כן אני יודעת, הם הוציאו אלבום חדש השנה, אבל רק גיליתי לא מזמן את אלבומם המופלא משנה שעברה מומלץ לנסיעות. השיר החביב עלי זה פיספסנו את הספינה. מסתבר שהיתה שנה שעברה תחרות קליפים של השיר הזה, הנה אחד הקליפים (דווקא לא הזוכה)


The Bees
להקה אידיוטית וכיפית להחריד, השיר שאשים פה הוא אחד המוצלחים שלהם ויגרום לכם לפזז באופן בלתי נשלט כולל נענוע האגן! כן כן! אך לצערי הקליפ שלו גרוע ומביך למדי. פעם חברה שלי פינטזה לעשות לו גירסה אנימליסטית של המוני חיות בפעולת תגמול כנגד בני האדם. משהו בסגנון של cows with guns, נראה שהוא אכן זקוק לאינטרפציה כלשהי ללא ספק...